aina ikkunaan kolkuttaa, joulupukki ei huomaakkaan, emmi se täällä taas ströömaa, ei nyt ei voi vituttaa :):))::)):):):)::) eihän?
aina ikkunaan kolkuttaa, joulupukki ei huomaakkaan, emmi se täällä taas ströömaa, ei nyt ei voi vituttaa :):))::)):):):)::) eihän?
0 votes
Like this clip? Vote for it!
tää SeemsGood
tää SeemsGood
0 votes
Like this clip? Vote for it!
N O P E
N O P E
0 votes
Like this clip? Vote for it!
Jännät paikat
Jännät paikat
0 votes
Like this clip? Vote for it!
Ketä?
Ketä?
0 votes
Like this clip? Vote for it!
autokaistaneitsyt
autokaistaneitsyt
0 votes
6 years ago
Like this clip? Vote for it!
miks sun nimi on emmi hakkaa pleikkaa josset hakkaa pleikkaa :D ?
miks sun nimi on emmi hakkaa pleikkaa josset hakkaa pleikkaa :D ?
0 votes
6 years ago
Like this clip? Vote for it!