"Åh der er langt......" :D
"Åh der er langt......" :D
0 votes
6 years ago
Like this clip? Vote for it!
Jeg er ikke hurtigere end min egen skygge, hedder ikke Luke og er ikke specielt lucky, men derfor kan jeg godt være en cowboy alligevel!
Jeg er ikke hurtigere end min egen skygge, hedder ikke Luke og er ikke specielt lucky, men derfor kan jeg godt være en cowboy alligevel!
0 votes
Like this clip? Vote for it!
Callesoe SUBsang xD
Callesoe SUBsang xD
0 votes
7 years ago
Like this clip? Vote for it!
Ondt i halsen? Kom og få en kop kamillete bfdLove te-tid med Brian
Ondt i halsen? Kom og få en kop kamillete bfdLove te-tid med Brian
0 votes
7 years ago
Like this clip? Vote for it!
Fantasi Plæneklipperen kommer!
Fantasi Plæneklipperen kommer!
0 votes
6 years ago
Like this clip? Vote for it!
Et godt tykt lag flæskesværs-panering.. Hårh hååårh!
Et godt tykt lag flæskesværs-panering.. Hårh hååårh!
0 votes
6 years ago
Like this clip? Vote for it!
Hvad fanden laver de på det værksted?!
Hvad fanden laver de på det værksted?!
0 votes
6 years ago
Like this clip? Vote for it!