"Tiiätsä mitä, ku me nähään huomenna, nii mä oon junnukupin voittaja"
"Tiiätsä mitä, ku me nähään huomenna, nii mä oon junnukupin voittaja"
0 votes
5 years ago
Like this clip? Vote for it!
Pauli yrittää lausua "911 which is an emergency" *naivanvanvitshiemertsensi*
Pauli yrittää lausua "911 which is an emergency" *naivanvanvitshiemertsensi*
0 votes
5 years ago
Like this clip? Vote for it!
teimon paha tupakkayskä
teimon paha tupakkayskä
0 votes
5 years ago
Like this clip? Vote for it!
"Kenen kanssa mä oon sängyssä"
"Kenen kanssa mä oon sängyssä"
0 votes
5 years ago
Like this clip? Vote for it!
Miten satsuma kulkee Ek:lla
Miten satsuma kulkee Ek:lla
0 votes
5 years ago
Like this clip? Vote for it!
ehp videoust
ehp videoust
0 votes
5 years ago
Like this clip? Vote for it!
Like this clip? Vote for it!